CORPORATE IDENTITY - firemný vizuál
Kvalitný propagačný materiál je prvým komkunikačným prvkom s potenciálnym klientom…
Dobrý LOGOTYP je základným a prvým z mnohých atribútov profesionálneho vizuálu (image) firmy. Základom CI je DESIGN MANUAL, ktorý definuje podobu všetkých vizuálnych štandardov ako farebnosť, varianty, písmo, veľkosti, priestor, rozloženie, povolené a nepovolené formy…
CORPORATE IDENTITY teda prezentuje jednotný vizuálny štýl pre rôzne druhy a formy firemných materiálov ako sú: vizitky, hlavičkové listy, obálky, letáky, prospekty (leaflefty), pozvánky, darčekové poukazy, katalógové listy, výročné správy, rollup-y, bannery …
CI zahŕňa aj náročnejšie prezentačné materiály ako celkové produktové katalógy, internetové prezentácie, ďalej rôzne promo predmety (kľúčenky, perá, ), upomienkové predmety…