Základný komunikačný prvok firmy, produktu alebo nejakej akcie, ktorý by mal byť jednoduchý, čitateľný, štýlový a graficky čistý. Najčastejšie sa jedná o graficky spracovaný názov. Kvalitou svojho spracovania hovorí o profesionalite, či modernom alebo konzervatívnejšom prístupe. Štýl, farebnosť a celkové poňatie naznačuje aj odbor pôsobenia.
Dobrý logotyp je nadčasový.
Primárne musí byť originálný, čiže nezameniteľný s iným logotypom. Musí spĺňať technické podmienky pre bezproblémovú reprodukovateľnosť, jednoduchosť pri aplikovaní a čitateľnosť aj pri zmenšení.
Pri návrhovaní logotypov sa snažím v maximálnej miere splniť predstavy klientov tým, že pri vzájomnej komunikácii sa zistiťujem ich predstavy, potreby, oblasť ktorú bude logotyp prezentovať, farby ktoré ju najlepšie vystihujú...